REHABPilates

Vytvorili sme pre Vás, ktorých trápia zdravotné ťažkosti s pohybovým aparátom, špeciálny kurz REHABPilates. Cvičenie je pod vedením fyzioterapeutky a spája to najlepšie zo sveta Pilates a rehabilitácie.
Každá lekcia bude zameraná na inú časť tela a bude obsahovať aj kúsok teórie a niekedy cvik prvej pomoci ak to pri danej problematike bude možné.
Témy ktorým sa budeme venovať sú : bolesti chodidla, halluxy, bolesti kolenných a bedrových kĺbov, panvové dno, bolesti driekovej, hrudnej a krčnej chrbtice, bolesti na hrudníku, bolesti hlavy, ramien, tenisový lakeť a karpálny tunel.
Na každej lekcii budeme rozoberať jednu tématiku, povieme si spojitosti bolestí končatín s chrbticou a naučíme sa trošku viac porozumieť nášmu telu.
Na kurze sa na Vás bude tešiť fyzioterapeutka Mgr. Lucia Rolčeková, cert.MDT

Nový kurz začína už 4.12.2018  bude prebiehať 2x týždenne v utorok a štvrto o 18:30. ( počas Vianoce sa vždy dohodneme či lekcia bude alebo nie)

Maximálny počet účastníkov je 12 osôb čo zaručuje komfort všetkým cvičencom a lektorke čas na korekciu Vášho držania počas cvičenia.
Cena : 50 eur

Rezervácia je platná až po uhradení čiastky osobne v štúdiu alebo na číslo účtu SK23 1100 0000 0029 3103 1242. Do poznámky uveďte svoje priezvisko a rehabPilates.

Rezervácia je záväzná. Odhlásenie a vrátenie peňazí je možné najneskôr dva dni pred začiatkom kurzu. V prípade, že sa nebudete môcť zúčastniť môžete Vaše miesto posunúť niekomu inému.
Počas kurzu si môžete nahradiť maximálne 2 riadne odhlásené ( najneskôr 4 hodiny vopred) vymeškané lekcie na ktorejkoľvek lekcii z našej ponuky. Nutnosť prihlásenia! Nahradiť lekcie si môžete v čase trvania kurzu.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na active@activeclinic.sk alebo 0917 157 801.

Tešíme sa na Vás.

Tím Active Clinic.

Kontaktujte nás

Máte otázky? Neváhajte nás kontaktovať...